عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



یکی از بیشترین جاهایی که تبلت از باطری به وفور استفاده می کند و از طول عمر آن می کاهد استفاده در صفحه نمایش است. بنابراین بهتر است در درجه اول نور صفحه نمایش را کم کنید! البته نه آن قدر که نتوانید ببینید. بنظر می رسد روی ۵۰ درصد قرار دادن آن می تواند کمک شایانی به شما کند.  نکته بعدی بعد از صفحه نمایش در مصرف باطری چیزی نیست جز اپلیکیشن ها و سرویس هایی مثل بلوتوث، WI FI و… بنابراین سعی کنید زمانی که نیازی به چنین سرویس های ندارید حتما آن را خاموش کنید. در گوشی های اندرویدی و در تبلت ها چیزهایی مثل data traffic و بلوتوث و wi fi  و GPS به شدت از طول عمر باطری می کاهند. پس جز در ضرورت این موارد را روشن نگه ندارید.

دومین کار : file manager را نصب کنید!

حتما می دانید که یکی از مزایای اندروید نسبت به IOS این است که کاربر می تواند به خوبی به سیستم فایل خود دسترسی داشته باشد و تمام محتوای کارت حافظه خود را به خوبی مدیریت کند. بنابراین برای این کار در اندروید کافیست یک file manager بر روی تبلت خود نصب کنید تا کنترل فایل ها را به خوبی در اختیار داشته باشید.

سومین کار : ابزارک HD را نصب کنید

یکی از مزایای دیگر سیستم عامل اندرویدی این است که امکان نصب ابزارک یا ویجت های زیادی به شما می دهد که می توانید از آن بهره مند شوید.

 

بزارک HD یا HD Widgetsبه شما کمک می کند که یک صفحه نمایش با کیفیت عالی داشته باشید که از کارکردن با آن لذت ببرید. این برنامه رزولوشن شمارا بهبود می بخشد و دنیای نمایشگرتان را حقیقتا تغییر می دهد.

با این ویجت می توانید بسیاری از مواردی که نیاز دارید را مشاهده کنید. نمونه ای از اسکرین و صفحه نمایش با استفاده از این ابزارک به صورت بالاست.

چهارمین کار : سیستم خود را امن کنید!

یکی از نقطه ضعف های سیستم عامل های اپن سورس این است که امکان تهدیدات به آن ها بیشتر است اما حقیقتا میزان حملاتی که به تبلت ها می شود کمتر از گوشی هوشمند است. اما به هر حال می توانید با خیال راحت با نصب آنتی ویروس های مناسب سیستم اندرویدی خود از بروز حملات جلوگیری کنید.

با این چهار راهکار می توانید به طور بسیار عالی عملکرد خود را بهینه کنید و یک تبلت نمونه داشته باشید.

امیدوارم که این آموزش برای شما بسیار مناسب بوده باشد. اگر به این قبیل محتوای آموزشی ما علاقه دارید می توانید با ثبت ایمیل خود در خبرنامه سایت تمام اطلاعات روزانه علمولوژی را در ایمیل خود دریافت کنید.




:: موضوعات مرتبط: دانستنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com